Emotiu homenatge del Levante UD a l’abonat Ramon Ferrer ia la seva família, Marta, Víctor i Carla
El Levante UD ha retut un més que sentit homenatge a l’abonat Ramón Ferrer, a la seva dona Marta i als seus fills Víctor i Carla, que van morir a l’incendi que es va produir al barri de Campanar el 22 de febrer passat.
Els gairebé tretze mil aficionats que poblaven les graderies del Ciutat de València s’han emocionat amb les accions que des del club s’han dut a terme a la prèvia del xoc davant l’Sporting, i que també han comptat amb la complicitat del conjunt asturià.
Una hora abans de la trobada i sota una intensa pluja, el president del Levante UD, Pablo Sánchez i el president executiu de l’Sporting, David Guerra, dipositaven un ram de flors al seient que ocupava Ramón Ferrer com a abonat de l’entitat a Gol Alboraya; allí els esperaven els seus amics, que visiblement compungits onejaven una bandera amb la seva imatge i amb els escuts de les penyes de què va formar part, Granotes Barcelona, Comando Marcador i Penya Tòtil.
Els pares de Ramon Ferrer, José Luis i Ana, han presenciat la trobada des de la Llotja VIP, juntament amb alguns familiars, representants institucionals, Forces i Cossos de Seguretat de l’Estadi, Bombers i Emergències, així com el conserge de l’edifici, Julián García Antón .
Uns minuts abans de l’inici, l’himne del Levante UD va ressonar amb solemnitat a la megafonia de l’estadi; Maite García interpretava magistralment al violoncel les notes mentre els dos equips saltaven al terreny de joc, i sobre la gespa del Ciutat reposaven esteses quatre samarretes amb els noms de Ramon, Marta, Víctor i Carla al costat d’un ram de flors.
Els capitans Postigo i Pablo Martínez, i la capitana de l’equip femení, Alharilla, eren els encarregats de recollir les samarretes i el ram de flors, i mentre un aplaudiment infiniti retrunyia a tot l’estadi, van pujar fins a la Llotja per lliurar-ho als pares de Ramon.
L’homenatge va concloure amb el rigorós minut de silenci absolut en memòria del nostre abonat, i de totes les víctimes de l’incendi de Campanar, deixant les emocions a flor de pell per a tots els presents.
Informació i Foto: Levante UD