Cultura

Els xiquets i xiquetes de Castelló donen la benvinguda al 2025 amb la nit de Cap d’Any Infantil

La Porta del Sol ha estat testimoni de la primera edició de la Nit de cap d’any Infantil amb un esdeveniment per als més petits on no ha faltat la música i l’animació, així com les 12 campanades.

Centenars de xiquets i xiquetes castellonenques han participat en aquesta iniciativa nova a la ciutat, organitzada per la regidoria de Festes, de l’Ajuntament de Castelló que dirigeix l’edil Noelia Selma. “La Nit de cap d’any Infantil ha estat una novetat enguany perquè els més petits de la ciutat poguessin celebrar com es mereixen el comiat de l’any i donar la benvinguda al 2025. L’acolliment d’aquest esdeveniment ha estat molt bona, precisament abans de les 10 del matí ja hi havia moltes famílies a la Porta del Sol esperant que comencés la festa” ha destacat l’edil.

La iniciativa ha arrencant a les 10.00 del matí a la Porta del Sol on ha tingut lloc el repartiment de 200 bossetes de clementina i 400 cotillons infantils.

A les 11.00 ha donat principi la festa amb la ‘Disc Mòbil’ a càrrec d’un Dj i la posterior animació on els més petits han ballat amb els personatges de fantasia protagonistes de les sèries d’animació infantil que es trobaven repartits per tota la zona.

Posteriorment, a les 12.00 del migdia han sonat les Campanades Infantils i ha continuat la festa amb l’animació infantil de la Patrulla Tic Toc.

Informació i Foto: Ajuntament de Castelló de la Plana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint