DestacatEsports

Els valencianistes Carlos Soler i Gameiro comencen la seva incorporació progressiva al grup

Carlos Soler i Kevin Gameiro han començat aquest dimarts la seva incorporació progressiva a l’equip a la Ciutat Esportiva de Paterna. Els dos futbolistes del València CF han tornat a entrenar amb la resta dels seus companys per primer cop després de les seves respectives lesions i segueixen avançant en la seva recuperació. Els dos jugadors van pas a pas i la seva primera participació en els entrenaments de l’equip és, sens dubte, la notícia més positiva del matí a la Ciutat Esportiva de Paterna.

El migcampista reapareix amb els seus companys després de lesionar-se, mentre que Kevin Gameiro ataca la seva posada a punt després de perdre els partits contra l’Athletic Club, AFC Ajax i Esportiu Alabès. Tots dos evolucionen positivament després de les seves malalties i després d’aquesta primera presa de contacte està previst que vagin augmentant les càrregues de treball al llarg d’aquest parèntesi per compromisos internacionals fins integrar-se per complet en el grup.

Carlos Soler deixava constància de les seves sensacions positives amb un missatge a les xarxes socials. El futbolista format a l’Acadèmia del València CF expressava que “encara queda feina per fer, però poder tornar a entrenar amb els meus companys segur que ho fa més fàcil. Quines ganes tenia!”. Albert Celades i la resta de futbolistes de la plantilla ho esperen amb els braços oberts, a ell ia la resta de jugadors que arrosseguen molèsties físiques.

Informació i Foto: ValenciaCF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint