Esports

Els nois del Col·legi Diputació de Castelló els millors sub14 d’Espanya

S’ha disputat a Conca el Campionat d’Espanya sub14 de clubs on el Col·legi Diputació, el planter del Platges de Castelló, ha aconseguit el títol de Campió d’Espanya en categoria masculina i el tercer lloc amb les noies, consolidant-se com a un dels millors centres del país a l’àmbit esportiu.

L’equip de nois es va imposar amb 733 punts a l’Atletisme Conca, que va acabar amb 722.5 punts i l’AD Sprint, que va sumar 719. Per la seva banda, en categoria femenina el Col·legi Diputació va ser tercer amb 752 punts, lluny dels 810 que va aconseguir el AD Sprint per emportar-se el títol i els 792 del Trops Cova de Nerja que va ser segon.

Les actuacions més destacades, amb victòries parcials, les van aconseguir Alex García el 2000 marxa amb 11:22:28 on Víctor Souza va ser tercer amb 12:50.27, Nuria Gual als 80 metres amb 10.67, Nora Rodríguez a la longitud amb un millor salt de 4.93 (-1.7) i en tercera posició va finalitzar Lucía Torrent a l’altura amb 1.45.

Informació i Foto: Club Atletisme Playas de Castellón

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint