Municipis

Els Jutjats de Catarroja reprenen la seua activitat judicial ordinària, instal·lats de forma provisional a la Ciutat de la Justícia de València

Els Jutjats de Catarroja han reprès la seua activitat judicial ordinària, després de ser instal·lats per la Conselleria de Justícia i Administració Pública de forma provisional a la Ciutat de la Justícia de València.

D’aquesta manera, tornen a prestar servei els cinc Jutjats de Primera Instància i Instrucció de Catarroja, després que les seves instal·lacions haguessin quedat seriosament danyades pels efectes de la riuada del 29 d’octubre passat.

En aquest sentit, de forma paral·lela, la Conselleria executarà les obres necessàries per reparar l’edifici d’aquesta seu judicial danyada. Aquests treballs d‟emergència suposen una inversió que ascendeix a 2.183.000 euros i contemplen la reparació integral del soterrani i de les àrees de la planta baixa afectades pel temporal. Les tasques de recuperació van començar el 4 de novembre.

Jutjats de Catarroja a la Ciutat de la Justícia de València

La ubicació provisional dels cinc Jutjats de Primera Instància i Instrucció de Catarroja se situarà a l’edifici C, planta primera, de la Ciutat de la Justícia de València, darrere de les dependències del Servei Comú Processal d’Afers Generals (SCAG), i disposen de cinc punts datenció al públic des del taulell del mateix Servei Comú Processal.

Aquest espai alberga tant els cinc jutjats com l’SCAG de Catarroja, Metge Forense, despatxos compartits per a Jutge i Lletrats de l’Administració de Justícia (LAJ) de cada jutjat i reforços. El Registre Civil queda integrat a la planta baixa del Registre Civil de València, amb els llocs de treball independents.

Així mateix, la Conselleria de Justícia i Administració Pública ha procedit a la instal·lació dordinadors i impressores i ha realitzat el trasllat dels expedients judicials. A més, s’han facilitat ordinadors portàtils per als treballadors que necessitin acollir-se al teletreball.

Per al jutjat que assumeix les funcions de guàrdia setmanal, s’ha habilitat un espai provisional, a la ubicació de la Junta Provincial, planta baixa de la Ciutat de la Justícia, amb accés independent des del carrer.

I per a la celebració de vistes, declaracions i compareixences, es faran servir les sales de la Ciutat de la Justícia de València, d’acord amb els criteris d’ús establerts per als òrgans judicials d’aquesta seu.

Els telèfons dels Jutjats de Catarroja a la Ciutat de la Justícia de València són els següents: Deganat (961964900), Jutjat nº1 (961964662), Jutjat nº2 (961964550), Jutjat nº3 (961963262), Jutjat nº3 (961964954), OAVD (961964954), Servei Comú (961964900) i Registre Civil (961964903).

Aquesta actuació reflecteix el compromís de la Generalitat per mantenir operatives i en condicions òptimes les infraestructures judicials de la Comunitat Valenciana, garantint així laccés a la justícia i la continuïtat dels serveis.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint