Esports

Els jugadors del LlevantUD Boateng i Doukouré somriuen amb les seves seleccions en un diumenge ple de compromisos internacionals

Diversos dels internacionals del Levante UD van tenir compromisos aquest diumenge 18 de novembre i la nota positiva la van donar Cheick Doukouré i Emmanuel Boateng. El primer d’ells va tenir 22 minuts en l’empat entre Guinea i Costa d’Ivori (1-1) que confirma la participació dels ‘Elefants’ a la propera Copa Africana de Nacions. Per la seva banda, Boateng va disputar la trobada sencer en què Ghana es va imposar per 0-2 a Etiòpia i també va confirmar la seva presència a la gran cita internacional de seleccions del continent africà. Qui no va tenir minuts va ser Simon Moses a l’1-1 entre Sud-àfrica i Nigèria. Les ‘Águilas Rojas’ també estaran en el torneig continental.

Per la seva banda, Sanjinés Prcic va entrar en el minut 79 ‘, substituint a Saric, en la derrota per 1-0 de Bòsnia contra Espanya.

 

 

 

Informació i Foto: LevanteUD

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint