Els groguets Alex Baena i Ilias Akhomach han tornat despres dels jocs olimpics
Álex Baena i Ilias Akhomach han tornat a la disciplina del Vila-real després d’un periple olímpic exitós, en què els grocs s’han penjat una històrica medalla a París. Tots dos medallistes s’han exercitat aquest dimarts amb la resta dels seus companys a les ordres de Marcelino García Toral.
El futbolista de Roquetas de Mar torna al Submarí després d’un estiu somiat, en què ha guanyat l’Eurocopa i els Jocs Olímpics en un parell de mesos. Per part seva, l’hispano-marroquí ha estat un dels referents de la Selecció del Marroc que ha guanyat el bronze olímpic.
Informació i Foto: Villarreal CF