Els albinegros Manu Sánchez i Jesús de Miguel visiten el concessionari de Leonauto per provar el nou Peugeot 408 híbrid

Ahir al matí, Manu Sánchez i Jesús de Miguel van ser rebuts per José María Gil, gerent del concessionari de Leonauto i Delegat de Camp de l’equip, i van estar provant el nou model híbrid de Peugeot.

Tots dos membres de la primera plantilla van coincidir en la bona conducció del vehicle, a més a més d’haver gaudit molt de la prova i la visita. El model d’automòbil que van provar va ser el Peugeot 408 híbrid, que té uns materials i acabats d’alta qualitat, és silenciós i còmode de conduir. A més, destaca també pel seu gran comportament a la carretera i la seva capacitat d’aguantar fins a 60 km en mode elèctric.

Després de la prova del vehicle, Manu Sánchez va voler analitzar el moment per on passa l’equip i de quina manera afronta el CD Castelló aquesta recta final de temporada. “Hi ha un clima molt positiu després del partit del Nàstic. No estem contents al 100%, però va ser un cap de setmana que ens acosta molt on volem arribar ia més a més connectem molt amb l’afició”, comentava el lateral. A més, assegura que en el proper partit cal aconseguir la victòria fora de casa: “hem de fer més que parlar”

Informació i Foto: CD Castellón

noticiesdigitals

Leave a Reply

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

%d bloggers like this: