Esports

Els abonats del Villarreal CF podran assistir de manera gratuita al partit de UEFA Europa Conference League davant l’Anderlecht

El Villarreal CF ha decidit tenir un bonic detall amb els seus abonats i incloure a la passada de la present temporada el partit davant RSC Anderlecht, corresponent al partit de tornada dels vuitens de final de l’UEFA Conference League, que se celebrarà el dijous 16 de març, a les 21.00h, a l’Estadi de la Ceràmica.

D’aquesta manera, els abonats podran entrar al duel europeu de forma gratuïta i amb total normalitat, presentant el passi de la present temporada 2022/23 al seu accés a l’Estadi de la Ceràmica.

El club ha volgut tenir una picada d’ullet especial amb la seva massa social, afegint aquest partit continental a l’abonament de la present temporada, que incloïa tots els partits de LaLiga Santander, els partits fins a vuitens de final de la Copa del Rei i la prèvia i la fase de grups de la UEFA Conference League.

Venda d’entrades, ja disponible

El Vila-real ha habilitat la venda d’entrades del partit davant de l’RSC Anderlecht per al públic general. La venda està activa pels mitjans habituals (venda en línia i botiga oficial). El preu de les localitats per zones són les següents:

Fons Nord i Fons Sud: 35 euros
Cantonada Fons Nord Preferent i Cantonada Fons Sud Preferent: 35 euros
Tribuna Preferent: 50 euros
Tribuna: 70 euros

Informació i Foto: Villarreal CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint