Esports

Elit Sport s’uneix al Club d’Empreses del Levante UD

El Levante UD segueix sumant aliats estratègics i dóna la benvinguda a Élite Sport com a nou patrocinador i membre del Club d’Empreses per a aquesta temporada. L’empresa, especialitzada en formació reglada de tècnics esportius en futbol, ​​futbol sala i bàsquet, reforça el compromís amb l’esport i l’educació a través d’aquesta aliança.

L’acord ha estat segellat a l’Estadi Ciutat de València amb la presència de Pablo Jiménez, CEO d’Élite Sport, qui ha destacat la importància d’aquesta col·laboració: “és un pas endavant formar part del Club d’Empreses del Levante UD i contribuir a l’objectiu de l’ascens. , gaudint d’enormes avantatges i obtenint una formació de qualitat amb els millors professionals”.

Formació amb avantatges per a granotes

Gràcies a aquest acord, els aficionats del Levante UD majors de 16 anys que vulguin obtenir el títol d’entrenador de futbol, ​​futbol sala o bàsquet podran beneficiar-se de descomptes especials als cursos d’Élite Sport. A més, s’organitzaran jornades de formació esportiva per a entrenadors i membres del club.

Amb aquesta aliança, el Levante UD i Élite Sport comparteixen valors com la professionalitat, la proximitat i l’adaptabilitat, promovent la formació de futurs entrenadors i brindant noves oportunitats als aficionats i jugadors que vulguin desenvolupar la seva carrera al món de l’esport.

Informació i Foto: Levante UD

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint