Elisa Núñez fa la primera visita a la Policia de la Generalitat Valenciana

La consellera de Justícia i Interior, Elisa Núñez ha destacat “la tasca i trajectòria dels policies que vetllen per la nostra seguretat i el nostre marc de convivència” i ha afegit que “és un honor poder fer aquesta primera visita com a consellera de Justícia i Interior a la Unitat de Policia Nacional Adscrita a la Comunitat Valenciana”.

La responsable d’Interior de la Generalitat ha realitzat aquestes declaracions a la primera reunió que ha mantingut amb la comissària en cap de la Policia de la Generalitat, Marisol Conde, i ha subratllat que el seu compromís és “garantir l’excel·lència per comptar amb uns cossos i forces de seguretat d’avantguarda i amb el nivell de preparació més alt, així com donar solució a les seves justes reivindicacions. Un cos, que em consta, que és altament valorat per la ciutadania.”

A més, Elisa Núñez ha transmès el desig del president de la Generalitat, Carlos Mazón, d’enaltir i donar suport a la gran tasca de la Policia de la Generalitat, la qual constitueix “un referent en seguretat i protecció”

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

noticiesdigitals

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

A %d bloguers els agrada això: