Política

El XIII congrés de Noves Generacions de Castelló se celebrarà el proper 16 de juny al Grau de Castelló

El XIII congrés de Noves Generacions de Castelló se celebrarà el proper 16 de juny al Grau de Castelló i aposta per la llibertat com a lema i fil conductor de l’esdeveniment. En una primera trobada, la presidenta del COC, Adriana González, ha explicat que “si alguna cosa que uneixi els 135 municipis de la província i que volem que aquest present en el pròxim Congrés és la llibertat”.

González ha explicat que en els últims tres anys “s’estan intentant imposar unes idees des de la Generalitat Valenciana de PSOE i Compromís i l’pensem que la llibertat és un valor a defensar, sobretot els joves i les Noves Generacions del PP a Castelló”.

Tant és així que la ponència que estan elaborant des del COC porta com a títol ‘Més llibertat és més Castelló’ i aquest text és tota una declaració de principis ja que “s’ha demostrat que a aquesta província, com més llibertat se li ha donat és quan millor ha anat tot, a nivell econòmic com social “.

Quant als terminis de la XIII Congrés, González ha explicat que divendres que ve es proclamaran les candidatures oficials i ha assenyalat que tots els afiliats es poden presentar al procés sota la fórmula ‘un afiliat, un vot’ amb 50 avals.

La presidenta ha assenyalat que “l’objectiu d’aquest congrés és impulsar el paper dels joves compromesos amb Castelló i sobretot ajudar a millorar la nostra província”.

 

 

Informació i Foto: http://www.ppcastellon.es

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint