Esports

El VillarrealCF perd davant el Leganés en Butarque en l’anada dels vuitens de final de la copa del rei (1 a 0)

El VillarrealCF ja pensa en la remuntada. El Submarí va caure davant el Leganés en Butarque amb un gol de Amrabat (1-0) i haurà de donar-li la volta a l’eliminatòria de vuitens de final de la Copa del Rei per seguir endavant en el torneig del ‘KO’. Era el primer partit del 2018 i els grocs no van poder començar l’any amb bon gust de boca.

Javi Calleja va col·locar sobre el camp un onze amb novetats, barrejant la joventut amb l’experiència. El del planter Pau va formar en l’eix d’una saga en la qual Rukavina va repetir al carril esquerre. Al centre del camp, Ramiro Guerra i Manu Trigueros es van associar en el doble pivot, amb la velocitat de Castillejo i Cheryshev a les ales. A dalt, Raba i Enes Ünal, que tornava a enfundar l’elàstica groga després de la seva cessió en el Llevant UD.

A la primera part no hi va haver grans ocasions. El Submarí va tenir les seves amb dos centres de Cheryshev des de l’esquerra que es van passejar per l’àrea petita sense trobar rematador i amb una jugada de carambola que gairebé acaba dins de l’arc de Champagne després de tocar en Amrabat. El Vila-real tocava i tocava buscant perforar la blindada saga ‘pepinera’. De marge es va erigir en el líder de la medul·lar, filtrant passis perquè aparegués la qualitat dels davanters.

El conjunt madrileny es va avançar en els primers compassos del segon acte. Amrabat va aprofitar una pilota llarga per batre Barbosa pel pal curt amb una mica de suspens (1-0, m. 49). Va contestar ràpid el Submarí. Cheryshev es va escapar del seu parell i va centrar perquè Ünal rematés en posició forçada. La pilota se’n va anar al lateral de la xarxa.

Calleja va moure la banqueta, donant entrada a Carlos Bacca, Pablo Fornals i Rodrigo. En els últims minuts, el Submarí va fregar el gol. Samu Castillejo va col·locar una passada interior per Raba i el santanderí va disparar amb l’esquerra de nou desviat.

Aquest resultat fa que el Vila-real hagi de remuntar el proper dimecres 10 de gener a l’Estadi de la Ceràmica (19.30 hores) per seguir viu a la Copa del Rei.

Informació i Foto: http://www.villarrealcf.es

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint