El VillarrealCF en la festa de nadal de la penya Celtic Submari
L’entrenador del VillarrealCF, Javi Calleja, el segon tècnic groc, Quique Álvarez, i els jugadors Bruno Soriano i Pau Francisco Torres, han assistit aquest migdia a la tradicional ‘Festa de Nadal’ de la penya Celtic Submarí, una de les més actives, solidàries i nombroses del Submarí.
L’acte s’ha celebrat a la seu de la penya, poc després que els més petits s’ho passaran d’allò més bé al pati del Col·legi Cervantes amb les activitats programades. Els petits també van poder lliurar a un Missatger Reial molt especial la seva carta per als Reis Mags d’Orient i fins i tot els tècnics i els jugadors del Vila-real CF es van atrevir a cantar el ‘tirorí’ (tradicional cançó de Nadal) al costat d’ells. Abans, els membres de la penya van fer entrega d’un xec a la Fundació Manantial per valor de 3.000 euros recaptats amb una cursa solidària organitzada per la Celtic Submarí.
Els tècnics i jugadors van rebre de mans del president de la penya Celtic Submarí, Ernesto Boixader, una bufanda de la penya Celtic Submarí, un davantal de la penya i un exemplar de la novel·la solidària ‘Peix a l’herba’, d’Àngel Gil Cheza, com a agraïment a la seva presència a l’acte.
Inforamció i Foto: http://www.villarrealcf.es