DestacatEsports

El VillarrealB s’imposa al Atletico Levante i certifica de forma matemàtica la seua participació al play off d’ascens a la lliga 123

A la fase d’ascens! El VillarrealB va certificar de forma matemàtica la seva participació al play-off d’ascens a Laliga 123 després de guanyar a Buñol a l’Atlètic Llevant per 1-3 amb un gol de Simón Moreno i dues autogols dels blaugranes.

Amb el triomf, els grocs s’asseguren participar a la fase d’ascens per segon any consecutiu a falta de dues jornades per al final de la competició regular i tornen a donar mostres de l’èxit i de l’immens potencial de la Pedrera Grogueta.

El Vila-real B es va fer amb les regnes del partit des del principi. Manant sobre la pilota, les ocasions del Submarí van ser escasses, però letals. Tant que, en la seva primera oportunitat clara, els grocs es posaven per davant després d’un clar penal comès sobre Franquesa que Simón Moreno, amb sang freda, es va encarregar de convertir.

El 0-2 va arribar a tres minuts del descans, quan Serrano va tractar d’aclarir un centre d’Edu Adell i va enviar la pilota al fons de la xarxa, ampliant l’avantatge del Submarí.

La segona part va seguir la mateixa tònica. Amb un Mini Submarí molt ben plantat, els locals es sacsejaven el domini com podien, però el filial groc va tornar a colpejar. Al 50, una ràpida sortida del Vila-real B va acabar amb un intent de rebuig de Rulo que, sense voler, anotava el tercer dels visitants en pròpia porta.

Després del gol, els de Miguel Álvarez van baixar de revolucions i van tractar d’adormir el partit, mentre que els visitants van buscar una reacció que va arribar al 63 amb un gol de Shaq que deixava el marcador al 1-3 final.

Fitxa tècnica:

Atlètic Llevant: Olmedo; Shaq, Rulo (Joan Prim, Min. 55), Genís, Pablo Serrano, Fran Manzanera, Joan, Pepelu, Cantero, Blesa (Isaac, Min. 75) i Anthony Georgiu (Manu Viana, Min. 46).
Vila-real CF B: Joan Femenías; Andrei, Roger Riera, Carlos Blanco, Edu Adell; Chuca (Lomotey, Min. 71), Ramon Bé, Iván Martín, Franquesa; Simón (Mario, Min. 77) i Villa (Rubén Taula, Min. 71).
Gols: 0-1. Min. 26: Simón Moreno, de penal. 0-2. Min. 42: Pablo Serrano, en pròpia porta. 0-3, Min. 50: Rulo, en pròpia porta. 1-3. Min. 63: Shaq.
Àrbitre: Albert Ávalos Martos (Comitè Català). Va amonestar Fran Manzanera i Genís per part de l’Atlètic Llevant i Carlos Blanco i Joan Femenías per part del Vila-real B.

Informació i Foto: VillarrealCF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint