El Villarreal Femení ja ha definit el seu calendari de la pretemporada 2024/2025
El Villarreal Femení ja ha definit el seu calendari de la pretemporada per preparar l’inici de la campanya 2024-25 a Primera RFEF (segona divisió), l’inici de la qual de competició està previst per al cap de setmana del 7/8 de setembre.
En total jugarà cinc partits amistosos, i només n’hi haurà un a la Ciutat Esportiva José Manuel Llaneza. El primer rival de la pretemporada serà el CE Europa i tancaran la pretemporada fent un petit ‘stage’ a França, que culminarà amb un amistós contra el FC Nantes.
A continuació, el calendari de la pretemporada del Vila-real Femení:
Vila-real Femení – CE Europa: diumenge 11 d’agost, a les 18.00 hores, al Camp 5 de la Ciutat Esportiva José Manuel Llaneza.
AEM Lleida – Vila-real Femení: dijous 15 d’agost, a les 19.00 hores, al Camp de futbol municipal de Recasens.
Levante UD – Vila-real Femení: diumenge 18 d’agost, a les 19.00 hores, a la Ciutat Esportiva de Bunyol.
València CF – Vila-real Femení: dimecres 21 d’agost, a les 19.00 hores, a la Ciutat Esportiva de Paterna.
FC Nantes – Vila-real Femení: dissabte 31 d’agost, a les 16.30 hores, a Nantes (França).
Informació i Foto: Villarreal CF