El Villarreal Club de Futbol suma un punt davant el Reial Betis
El Vila-real va empatar contra el Real Betis en un partit molt igualat en què els grocs van merèixer més. El conjunt verd-i-blanc es va avançar al marcador amb un gol de Borja Iglesias ia la segona meitat va empatar el Submarí gràcies a una genial assistència de Terrats que va convertir en gol Yeremy (1-1).
Era un partit especial. Feia tan sols dos dies que el Vila-real CF havia fet 100 anys amb una festa espectacular a l’Estadi de la Ceràmica, els jugadors portaven una samarreta commemorativa… Tot estava preparat per gaudir d’una gran victòria. Al final, els aficionats van haver de conformar-se amb l?empat.
La primera part va ser molt igualada, sense clares ocasions de gol fins que va arribar el 0-1 passada la mitja hora de joc. Rodri va disparar, Reina no va aconseguir aturar i el rebuig el va caçar Borja Iglesias per estrenar el marcador. Una acció puntual que va posar el Betis amb avantatge.
El Submarí va sortir a buscar l’empat a la segona meitat. El va tenir Yeremy amb un cop de cap en posició forçada que va aturar Rui Silva (m. 48). Tan sols uns segons més tard va ser Gerard el que va fregar el gol amb un xut amb l’esquerra que va anar per molt poc després de tocar en un defensa.
La insistència del Vila-real va tenir premi amb el gol de Yeremy a passada de Terrats. El ’21’ va rematar en posició d’escorç una genial assistència del ’39’. Es van haver d’esperar uns segons angoixants abans que pugés al marcador per revisió del VAR. No hi havia fora de joc del canari i la poblada grada de l’Estadi de la Ceràmica ho va celebrar amb ràbia (1-1, m. 57).
El Submarí va continuar intentant-ho fins al final. Quique Setién va moure la banqueta a la recerca de donar-li més mordent si és possible a l’atac groc sense perdre equilibri en el joc. El Vila-real va continuar tenint ocasions. De fet, va arribar a marcar el 2-1 per mitjà de Morales, però el col·legiat Ortiz Arias va anul·lar el gol per fora de joc.
El proper partit del Vila-real serà aquest dijous contra l’Anderlecht a la tornada de vuitens de final de la UEFA Conference League a l’Estadi de la Ceràmica (21.00 hores).
Fitxa tècnica:
Vila-real CF: Reina; Foyth, R. Albiol, Pau, A. Pedraza (Alberto M., m. 71); R. Terrats (Lo Celso, m. 88), Parejo, M. Trigueros (Baena, m. 59); Chukwueze, Gerard (N. Jackson, m. 88) i Yeremy (Morales, m. 71).
Real Betis Balompié: Rui Silva; Aitor Ruibal (Sabaly, m. 81), Pezzella, Víctor Ruiz, Miranda; Guido Rodríguez (Paul, m. 46), A. Guardado; Canals (Luiz Henrique, m. 58), Ayoze (Juanmi, m. 70), Rodri; i Borja Iglesias (Willian J., m. 81).
Gols: 0-1. Min. 37: Borja Iglesias. 1-1. Min. 57: Yeremy.
Àrbitre: Ortiz Arias (C. Madrileny). Groga als locals Gerard, Baena i Pau; així com al visitant Guido Rodríguez.
Incidències: partit corresponent a la jornada 25 de LaLiga Santander disputat a l’Estadi de la Ceràmica davant de la presència de 19.174 espectadors. El servei d’honor va ser realitzat per les germanes Calduch, Gloria i Delfina, filles del president fundador del Vila-real CF, José Calduch Almela.
Informació i Foto: Villarreal CF