El Villarreal CF va rebre el pasat mes de febrer l’especial visita del Debreneni VSC

El Villarreal CF va rebre el mes de febrer passat l’especial visita del Debreceni VSC. L’equip hongarès, amb què el Submarí manté un acord de consultoria professional, va visitar les instal·lacions esportives de l’entitat, representat per una delegació conformada per dos entrenadors i dos jugadors procedents del conjunt de Debrecen.

Els tècnics van viure una immersió completa amb el cos tècnic dels cadets del Vila-real, es van reunir amb el responsable de captació de futbol base i amb l?equip de psicòlegs. Per finalitzar aquesta experiència enriquidora, van compartir les seves impressions amb el director de metodologia del Submarí Groc.

Mentre els entrenadors van conèixer profundament la forma de treballar del Vila-real, els jugadors hongaresos Zalan (2005) i Mark (2008) es van exercitar i van poder disputar partits amistosos amb els millors equips de la seva categoria del planter Groguet.

Per culminar l’experiència a Vila-real, la delegació del Debreceni VSC va gaudir del partit del Vila-real CF davant del FC Barcelona al renovat Estadi de la Ceràmica.

El Vila-real, compromès amb el creixement esportiu del DVSC

El Vila-real CF manté un acord de col·laboració amb el Debreceni Vasutas Sport Club d’Hongria. A través d’aquesta cooperació, que té una durada de tres anys, el Submarí posarà metodologia al servei de l’acadèmia de l’equip hongarès per al desenvolupament dels seus talents joves. A més, fruit d’aquest acord, tres entrenadors del futbol base del Vila-real, Pablo Alberola, Carlos Ibáñez i Álex Viña, s’han instal·lat a Debrecen per centrar els seus esforços en el creixement del planter del DVSC fins a la final d’aquesta campanya.

Informació i Foto: Villarreal CF

noticiesdigitals

Leave a Reply

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

%d bloggers like this: