Esports

El Villarreal CF participarà en el 8º torneig internacional de LaLiga FC Futures

El ritme no para per a l’aleví groc. Els jugadors del planter groguets, que la setmana passada van disputar la XXXI edició de l’Ascale LALIGA FC FUTURES a l’Estadi de la Ceràmica on van arribar als quarts de final, marxen a Orlando per disputar la vuitena edició internacional del premiat torneig de futbol base entre el 13 i el 15 de juny.

En total, 12 equips lluitaran per alçar-se amb el títol de campió. El Vila-real ha quedat enquadrat al Grup B amb el Reial Madrid i el Hassania Agadir del Marroc.

Aquests són els grups del VIII Torneig Internacional de LALIGA FC FUTURES:

–Grup A: FC Barcelona, ​​Reial Societat i Inter Miami CF.

–Grup B: Reial Madrid, Vila-real CF i Hassania Agadir.

–Grup C: Atlètic de Madrid, Sevilla FC i IdeaSport SA.

–Grup D: Real Betis, Orlando City i CR Flamengo.

Els partits començaran a jugar-se dijous, 13 de juny a les 09:30 hora local (15:30 hora espanyola). Divendres els partits començaran a les 09:00 hora local (15:00 hora espanyola), disputant-se la primera semifinal a les 19:00 hora local. La final es jugarà el dissabte a les 09:30h (15:30h hora espanyola).

El torneig, coorganitzat per LALIGA i la Fundació José Ramón de la Morena es podrà seguir en directe a Espanya a GOL PLAY, DAZN LALIGA, Movistar LALIGA TV, Vamos, LALIGA TV HYPERMOTION, LALIGA TV BAR, LALIGA+ i als comptes oficials de LALIGA de YouTube, Facebook, Twitter, Twitch i TikTok.

Tota la informació del VIII Torneig Internacional LALIGA FC FUTURES es podrà seguir a: https://www.laliga.com/laliga-fc-futures/viii-torneo-internacional-sub-12-laliga-fc-futures

Informació i Foto: Villarreal CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint