Esports

El Villarreal CF i el Reial Saragossa han aconseguit un acord de traspàs per Dani Tasende

El Villarreal CF i el Reial Saragossa han aconseguit un acord de traspàs per Dani Tasende, que tanca la seva etapa com a groguet després de vuit campanyes vinculat a l’entitat groga.

El defensa gallec ha estat una peça fonamental al Vila-real B, amb què va aconseguir l’històric ascens a Segona Divisió, categoria en què ha competit durant els dos últims cursos. Durant el pas pel filial, Tasende ha disputat un total de 133 partits, marcant 10 gols i repartint el mateix nombre d’assistències. A més, Dani Tasende va formar part de l’històric Juvenil A que va guanyar la lliga i la Copa del Rei Juvenil a la campanya 2018-19.

El futbolista gallec fins i tot va arribar a debutar al primer equip la temporada 2021-22, en un partit corresponent a la Primera Ronda de Copa del Rei davant el Victoria CF.

El Villarreal CF us agraeix la vostra professionalitat amb l’entitat i us desitja molta sort i èxits en el seu futur professional.

Informació i Foto: Villarreal CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint