El Villarreal CF ha renovat el seu conveni amb la Societat Esportiva Correcaminos
Per quarta campanya consecutiva, i gràcies a la iniciativa d’el club, els abonats de l’Submarí Groc que vulguin formar part de l’ ‘Vila-real CF Runners’ tindran importants descomptes en la Mitja Marató València Trinidad Alfonso (25 d’octubre) i en la Marató València Trinidad Alfonso EDP (6 de desembre). Les places per a tots dos certàmens són limitades.
Per apuntar-se a les carreres com a part de l’equip ‘Vila-real CF Runners’, a partir de el 2 de gener, les persones interessades poden dirigir-se a la Botiga Oficial d’el Vila-real CF situada a la Plaça Major de Vila-real. Allà, després de seleccionar la prova en la qual es vol competir, hauran de presentar l’abonament de el Vila-real de el present curs i el DNI. Després aportar una adreça de correu electrònic i escollir la talla de la samarreta tècnica de Vila-real CF Runners, et proporcionaran un codi que has d’introduir al següent enllaç (VALÈNCIA CIUTAT DEL RUNNING), on s’ha d’abonar el preu de la cursa i completar un qüestionari amb dades personals per a verificar i personalitzar el dorsal de l’certamen.
Cal destacar que la inscripció a les dues proves és personal i intransferible. El Vila-real CF es reserva el dret de no admissió sense reemborsament econòmic a aquells participants que transfereixin el seu dorsal o les dades de participació no corresponguin amb els aportats en el moment de la inscripció a la Botiga de el Vila-real CF.
Finalment, els aficionats recolliran el seu dorsal presentant el resguard d’inscripció i el DNI a l’estand de el Vila-real CF situat a la Fira de l’Corredor els dies previs a cada competició. Allà se’ls lliurarà també la samarreta oficial de ‘Vila-real CF Runners’.
Per a més informació es pot contactar amb el club a la següent adreça de correu electrònic: cvfrunners@villarrealcf.es
Preus de les carreres per als abonats que formin part de ‘Vila-real CF Runners’:
Mitja Marató València Trinidad Alfonso (25 d’octubre): 25 euros amb samarreta de ‘Vila-real CF Runners’. La inscripció es tancarà a l’esgotar les places disponibles.
Marató València Trinidad Alfonso EDP (6 de desembre): 50 euros amb samarreta de ‘Vila-real CF Runners’. La inscripció es tancarà a l’esgotar les places disponibles.
Per a més informació sobre les carreres es poden visitar els següents enllaços:
Mitja Marató València Trinidad: https://www.valenciaciudaddelrunning.com/medio/medio-maraton/
Marató València Trinidad Alfonso EDP: https://www.valenciaciudaddelrunning.com/maraton/maraton/