El Villarreal CF ha activat la venda d’entrades per al partit davant de l’Àustria Wien
El Villarreal CF ha activat la venda d’entrades per al partit davant de l’Àustria Wien, corresponent a la tercera jornada de la UEFA Europa Conference League, que es jugarà dijous 6 d’octubre, a les 21.00 hores, al Ciutat de València.
Les entrades, que estaran disponibles per a aquells aficionats que no siguin abonats i vulguin assistir al partit del Submarí a la fase de grups de la Conference League, es poden comprar de forma online, a la Botiga Oficial del Centre -situada a la Plaça Major de Vila-real- oa les taquilles del Ciutat de València el mateix dia del partit des de dues hores abans de l’inici del matx.
Els preus de les entrades per a la trobada són els següents:
Tribuna: 40 euros.
Preferència: 20 euros.
Fons: 10 euros.
Cal destacar que el Vila-real CF ha volgut tenir un detall amb els abonats del Levante UD. Els socis del club granota podran comprar la seva entrada per al matx per només 5 euros presentant el seu abonament de la present campanya a les Taquilles del Ciutat de València des de dues hores abans de l’inici del partit (a partir de les 19.00 hores).
Informació i Foto: Villarreal CF