El Villarreal CF combat el cancer de mama

El Villarreal CF es bolca a la lluita contra el càncer de mama. De cara al dijous 19 d’octubre, Dia Internacional de la Lluita contra el Càncer de Mama, el Vila-real realitzarà diverses activacions per donar suport a aquesta important causa a través de la seva col·laboració amb l’AECC (Associació Espanyola Contra el Càncer), emmarcat al programa Endavant Solidaritat de Responsabilitat Social de lentitat.

El club donarà a AECC Castelló dues samarretes signades pel Vila-real i el Vila-real Femení per rifar-les entre els assistents a un sopar solidari organitzat per l’associació.

De la mateixa manera, el Vila-real Femení, representat per dues jugadores del filial, Yulisa Paz i Marta Ortells, estarà present el dijous 19 d’octubre a la Plaça Major de Castelló, on es representarà un llaç humà en commemoració de la data assenyalada llegirà un manifest. Aquell mateix dia, el Vila-real CF il·luminarà de rosa la façana de l’Estadi de la Ceràmica per visibilitzar la lluita contra aquesta malaltia.

A més, i de cara al cap de setmana, el capità del Vila-real lluirà un braçalet rosa en el partit contra l’Alabès, mentre que els membres del cos tècnic portaran un llaç a la seva indumentària.

Finalment, el Vila-real CF destinarà la grada solidària del partit contra el Deportivo Alabès (diumenge, 22 d’octubre) a AECC Castelló, que disposarà de 100 entrades per repartir amb fins solidaris.

Informació i Foto: Villarreal CF

noticiesdigitals

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

A %d bloguers els agrada això: