El Villarreal B guanya en la seua visita al UE Cornellà (1 a 2)
Els primers minuts de la trobada prometien un xoc molt disputat i sense grans ocasions. La primera gran oportunitat del partit no va arribar fins a arribar a la mitja hora del duel, quan els grocs van estavellar al pal un dur cop de Carlos Blanco en una acció a pilota aturada botada des de la frontal de l’àrea.
Al 37 ‘, va replicar la UE Cornellà amb un potent xut de Nana des de la mitja lluna, que va obligar a Fuoli a signar una excel·lent estirada per aturar el cuir. Només tres minuts després, el Submarí es posaria per davant per mediació d’Edu Espiau. El davanter canari va empènyer la pilota a la xarxa, després d’aprofitar un rebuig del porter local a un centre lateral de Diego Collado.
Després de la diana groga, el conjunt català es va encomanar, sense encert, a les accions a pilota aturada per igualar el duel.
A la tornada dels vestidors, Espiau va comptar amb una excel·lent oportunitat per ampliar l’avantatge en l’electrònic. L’atacant groc va topar amb el porter de la UE Cornellà en un clar mà a mà.
El Mini Submarí tornaria a la càrrega. Complerts els primers deu minuts del segon temps, Àlex Millán va tenir en les seves botes novament el segon gol. El davanter aragonès no va poder concretar una excel·lent pilota de Goyo des del costat esquerre, que va treure sobre la línia un defensa local.
Malgrat no disposar de grans ocasions durant el segon temps, al minut 73, la UE Cornellà va igualar la contesa per mediació d’Eloy, que va enviar a la xarxa un gran enviament de Pablo Fernández, després d’una internada per la banda dreta.
A només un minut per al final del temps reglamentari, quan el duel semblava abocat al repartiment de punts, Sergio Lozano es va treure del barret un sec i potent xut llunyà que va acabar entre les xarxes de l’arc local.
El gol del migcampista valencià li donava la primera victòria del Mini Submarí al Nou Municipal de Cornellà, on no havia aconseguit guanyar en cap de les seves cinc visites anteriors. Els tres punts aconseguits a terres catalanes situen al conjunt de Miguel Álvarez amb 17 punts, com colíders del Grup III de la Segona Divisió B.
Fitxa tècnica:
UE Cornellà: Ramón; Prats, Mario R., Baro, Javi; Nana, Fall (Fer Pina, m. 57), Abde, Eloy; Pau (Becerra, m. 80) i Carlos Esteve (Iván Guzmán, m. 68).
Vila-real B: Fuoli; Migue, C. Blanco, Sofian R., Goyo; Pacheco (Fran Álvarez, m. 59), Ramon Bé, Lozano, Collado; A. Millán (Simón, m. 83) i Edu Espiau (Vila, m. 68).
Gols: 0-1. Min. 40: Edu Espiau. 1-1. Min. 73: Eloy. 1-2. Min. 89: Lozano.
Àrbitre: Alexander González (Comitè de Las Palmas). Va amonestar als locals Baro, Prats, Esteve i Mario; així com als visitants Sofian, C. Blanco, Ramón Bueno i Fuoli.
Incidències: Partit de la jornada 8 del grup 3 de la Segona Divisió B 2019/20 entre la UE Cornellà i el Vila-real B disputat al Nou Municipal de Cornellà.