Esports

El valencianista Maxi Gómez sempre marca al Benito Villamarín

Cada vegada que trepitja la gespa de Benito Villamarín, Maxi Gómez marca. I ara vol seguir amb la seva ratxa vestint la samarreta valencianista. Té «fam» i el seu objectiu no és altre que tornar de Sevilla amb la quarta victòria consecutiva de València CF.

El davanter uruguaià ha tornat aquest dimarts dels seus compromisos amb la selecció i ja el seu focus posat en la cita davant del Real Betis, rival a què li ha marcat tres gols en les seves dues visites a l’estadi verd-.

En la seva visita el 25 d’agost de 2017, Maxi Gómez va rematar amb el cap un córner que va desviar Camarasa a fons de la xarxa; a la temporada següent va segellar un doblet: el primer de cap, el segon amb el seu peu esquerre rematat al segon pal. ¿Repetirà? Maxi ja suma cinc gols en Laliga i és el futbolista que més xuta a porta, amb 10.

Informació i Foto: ValenciaCF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint