Esports

El valencianista César Tarrega ha estat convocat amb la selecció espanyola sub 21

César Tárrega ha estat convocat amb la selecció espanyola Sub-21. El central valencianista format a l’Acadèmia VCF ha rebut la trucada del combinat nacional que dirigeix ​​el seleccionador Santi Dénia i s’incorpora a la llista en substitució de Dean Huijsen, que s’uneix a la selecció absoluta com a reemplaçament d’Iñigo Martínez.

Amb la convocatòria del futbolista d’Aldaia, el València CF destaca com l’equip que aporta més jugadors en aquesta llista de la selecció Sub-21 (4 futbolistes) gràcies a la presència també de Javi Guerra, Diego López i Cristhian Mosquera.

Espanya jugarà dos partits amistosos en aquesta finestra de seleccions, enfrontant-se a la República Txeca (divendres 21 a les 19.30 hores a Llorca) i Alemanya (dimarts 25 a Darmstadt a les 20.30 hores).

Tots dos compromisos serviran com a preparació per a l’EURO U21, que es disputarà a Eslovàquia el proper mes de juny (de l’11 al 28), una cita a què aspiren estar els nostres futbolistes.

Informació i Foto: Valencia CF

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.