El ValenciaCF un Sentiment Solidari amb els mes necesitats
I és que un dels trets que defineixen la identitat de l’VCF, com a part d’aquest Sentiment, és la sensibilitat cap als menys afavorits. El València CF s’involucra durant tot l’any en nombroses accions solidàries, bé per iniciativa pròpia, a través de la Fundació VCF o involucrant-se amb associacions locals, participant de forma activa i posant a la seva disposició el seu gran potencial per ajudar a la millora de la societat que l’envolta.
Durant aquest mes, el València CF va ser l’eix que abanderi i potenciï, al costat de la Fundació, l’Agrupació de Penyes Valencianistes i l’Associació Futbolistes València CF, diverses accions amb un denominador comú: la solidaritat amb els que més ho necessiten. Variades iniciatives vinculades a el club en què ajudar a aportar botes de futbol, joguines, aliments no peribles o roba, a més d’atorgar visibilitat i suport a aquells, sobretot nens, que passen per situacions de dificultat, d’un o altre tipus.
Com a gran novetat, el 30 de desembre (en horari per confirmar) es realitzarà un entrenament solidari de portes obertes a Mestalla, amb entrada lliure amb aportació voluntària a favor de Creu Roja i el seu projecte. UNEIX-TE A EL COSTAT MÉS HUMÀ DEL SENTIMENT VALENCIANISTA!
PROGRAMA INTEGRAL D’ACCIONS SOCIALS DEL VALÈNCIA CF PER A AQUEST NADAL:
De el 5 a el 8 desembre:
Participació d’equip de nens de el Col·legi Imperial d’Orfes de Sant Vicent Ferrer en un torneig de futbol a Sant Petersburg (Rússia). Organitza Fundació VCF.
De el 8 de desembre a el 5 gener:
Campanya de recollida de botes de futbol, aliments i joguines a favor de Projecte Cor Blanquinegre, La Casa Gran i Amics del Carrer, a Ciutat Esportiva Paterna. València CF-Mestalla – FC Barcelona B (8 desembre)
Desembre 14:
Acte de promoció de l’Calendari Asindown.
Desembre 15:
Jornades de recollida d’aliments no peribles per a Casa Caritat, a Mestalla (València CF-Reial Madrid) ia la Ciutat Esportiva (València CF – Llevant UE femenins) Iniciativa d’Aficions Unides amb organització de APV.
Desembre 18:
Visita dels i les futbolistes de l’València CF als infants ingressats en hospitals, en col·laboració amb Fundació VCF.
Desembre 19:
Recollida d’aliments, roba i joguines per a La Casa Gran en jornada de convivència a la Ciutat Esportiva entre equips de Futbol 8 de l’Acadèmia VCF.
De l’20 al 23 desembre:
‘Fica-li un gol a la pobresa’: recollida de joguines noves per a diverses associacions benèfiques a canvi d’inscripció en tallers solidaris a Nuevo Centro. Organitza Fundació VCF.
Desembre 23:
Llançament públic de ‘La bata més forta’ de l’VCF per als nens ingressats als hospitals La Fe i IMED, amb la col·laboració de Puma.
27 i 28 desembre:
Recollida de joguines, roba i aliments per a La Casa Gran a Ciutat Esportiva en torneig entre equips prebenjamins de les diferents Escoles VCF.
Desembre 28:
Concert benèfic de l’Orquestra Simfònica i el Cor ‘Collegium Vocale’ a Kinepolis a favor de el projecte A-Ball (futbol en cadira de rodes). Organitza Associació Futbolistes València CF.
Desembre 30:
Entrenament solidari de portes obertes a Mestalla. Entrada lliure amb aportació voluntària a favor de Creu Roja mitjançant guardioles disponibles en els accessos a l’estadi.