Esports

El ValenciaCF renova una temporada mes a Mandy van den Berg,

Poc més de tres mesos han estat suficients perquè el València CF Femení hagi ofert perllongar el contracte a la defensa holandesa Mandy van den Berg, que va arribar al Club al gener d’aquest any. La capitana de l’Holanda campiona de l’Eurocopa 2017 i el Club han arribat a un acord perquè la futbolista segueixi lligada fins al 30 de juny de 2019 a la disciplina blanquinegra. Anticipació, bona sortida i cop de pilota, contundència, experiència, lideratge, professionalitat … són característiques de les que Mandy ha deixat mostres en cada un dels partits jugats fins ara. La central esquerrana, que complirà 28 anys a l’agost d’aquest any, va debutar amb el València CF Femení a la Lliga Iberdrola, fent-ho com a titular, el 28 de gener, en partit contra el Santa Teresa CD (1-1); i des de llavors no ha deixat de partir de l’11 inicial, sumant un total de nou trobades i disputant la totalitat dels minuts.

Mandy van den Berg, 90 vegades internacional amb l’Absoluta d’Holanda, va començar la seva carrera professional en l’ADO Den Haag, club de la Primera Divisió holandesa, on va guanyar Lliga i Copa. D’allí va marxar a la Lliga Professional de Suècia, per jugar a el Vittjsö. La jugadora, a més, compta amb experiència en la Women Champions League, després del seu pas pel Lillestrom SK de Noruega, amb el qual va obtenir Lliga i Copa. Els seus últims equips, abans de l’arribada al València CF Femení, van ser el Liverpool FC i el Reading Woman, tots dos a la FA WSL.

Aquesta renovació se suma a les ja anunciades de Carol Férez, fins al 30 de juny de 2019, i d’Alejandra Serrano, fins al 30 de juny de 2021.

 

 

Informació i Foto: http://www.valenciacf.com

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint