El ValenciaCF Mestalla aconsegueix una important victòria davant l’Espanyol B
El ValenciaCF Mestalla va aconseguir aquest diumenge una important victòria davant l’Espanyol B a la Ciutat Esportiva Dani Jarque per 1-3. Els de Miguel Grau van quallar un partit molt complet per tornar a sumar de tres en tres punts 105 dies després i escapar de la zona de descens del competit grup III de Segona Divisió B. Fran Navarro, per partida doble, i un golàs de Pasqua des gairebé el centre del camp li donen tres punts d’or al filial de Miguel Grau.
No obstant això, el partit va arrencar de la pitjor manera possible per al filial valencianista. Abans de complir-se el primer minut de joc, l’Espanyol B va colpejar primer amb un gol de Max (1-0). No va arrencar bé la matinal de Reis Mags per als de l’Acadèmia VCF, però van saber respondre per donar-li la volta al marcador abans d’arribar al descans.
Als onze minuts, Vicente Esquerdo va botar un córner mesurat al capdavant de Fran Navarro, que va girar el coll de forma sensacional per establir la igualada (1-1). Un cop de cap ajustat davant el qual no va poder fer res el porter. Abans, el davanter de Pinedo ja havia tingut l’empat amb un xut creuat.
Cap dels dos equips va ser capaç de fer-se amb el domini del partit. El VCF Mestalla estava ben col·locat després de l’empat, però eren els pericos els que tenia més acostaments. El porter Cristian Rivero va haver de estirar amb encert per salvar el gol de Víctor Gómez i el travesser va evitar també el tant de Doncel. No obstant això, el filial blanc-no va perdre la cara del partit en cap moment, no es va desesperar i va esperar la teva oportunitat per fer mal.
Al minut 42, una gran pilota a l’esquena de Miguel Merentiel va ser aprofitada per Fran Navarro, que la va picar per sobre d’Edu Fredes per fer impossible el rebuig del porter (1-2). L’ariet marcava el segon en el seu compte particular, el setè de la temporada, per fer que el VCF Mestalla s’anés per davant al descans.
A la represa, els pericos es van llançar a per la igualada, però el VCF Mestalla es va defensar a la perfecció. Nombroses arribades del quadre periquito van quedar en res, i el filial de Miguel Grau va aconseguir ampliar la renda. Pascu va veure el porter avançat i es va inventar un cop des de gairebé el mig del camp per sentenciar el xoc i tornar a donar el triomf al VCF Mestalla (1-3).
Els de Miguel Grau exhalen satisfacció i confien que aquest triomf sigui, per fi, un punt d’inflexió. La propera setmana, els valencianistes buscaran encadenar el segon triomf seguit arrencant la segona volta amb visita al CD Ebre.
Informació i Foto: ValenciaCF