El ValenciaCF ha arribat a un acord amb EA Sports
El València CF ha arribat a un acord amb EA SPORTS, pel qual la companyia de programari d’entreteniment digital interactiu líder a nivell mundial es converteix en el patrocinador oficial de videojocs del club fins al 2020.
Amb aquesta aliança, la signatura Electronic Arts Inc. amb seu a Califòrnia es converteix en un altre dels grans “fitxatges” del València CF per a les dues pròximes temporades. L’empresa líder en el sector de l’entrenament digital interactiu compta amb més de 300 milions de jugadors registrats a tot el món, arribant als 4.500 milions d’euros d’ingressos nets en el seu últim exercici fiscal.
Entre els seus títols de referència es troba el FIFA 19, en què els seus usuaris gaudiran jugant online la Lliga de Campions, on competeixen els millors clubs del món entre els quals estarà el València CF. De la mateixa manera, els jugadors podran defensar els colors valencianistes en Laliga. Algunes de les novetats que inclourà la nova versió del millor videojoc de futbol del mercat són innovacions en les tàctiques i en el sistema de joc, noves formes de jugar a la manera Kick-Off amb diferents i divertits tipus de partits i un renovat FIFA Ultimate Team (FUT), on els jugadors podran descobrir el seu talent enfrontant-se a altres usuaris del seu nivell i ascendint de divisió. EA SPORTS FIFA 19 es posarà a la venda el proper 28 de setembre.
Les dues companyies van iniciar la seva relació el 2012, perllongant durant cinc temporades, i de cara a aquest curs tan especial han reprès la seva vinculació per seguir creixent junts fins al 2020.
Informació i Foto; ValenciaCF