Esports

El València CF se suma a la campanya de LALIGA contra el bullying ‘Un equip no deixa ningú sol’

L’assetjament escolar o bullying és l’exposició que pateix un nen al maltractament verbal, físic o psicològic reiterat per part dels companys a l’entorn escolar. Un problema, sovint silenciat, que segons l’Associació Espanyola per a la Prevenció de l’Assetjament Escolar (AEPAE) afecta 1 de cada 4 estudiants a Espanya.

Igualment, segons l’Estudi Estatal de Convivència Escolar en Educació Primària, elaborat pel Ministeri d’Educació, només el 10% dels estudiants que són testimonis de l’assetjament planta de cara a l’agressor.

LALIGA, conscient del poder únic transformador del futbol per unir i enfortir les persones, ha posat el focus contra l’assetjament a l’àmbit escolar o bullying dins del seu compromís LALIGA VS per acabar amb qualsevol manifestació d’odi a la nostra societat i, amb el inici del curs, ha unit forces amb els clubs per conscienciar la societat, animant els nens a crear comunitats on ningú se senti sol o exclòs, perquè ‘Un equip no deixa ningú sol’.

El València CF, que ja va posar en marxa el maig del 2023 el seu projecte ‘STOP Bullying · Tots a una veu’, se suma a la campanya contra el bullying de LALIGA i en els dos propers partits al Camp de Mestalla mostrarà el seu suport a la mateixa.

Tant al matx d’aquest dimarts 24 de setembre contra el CA Osasuna a les 19:00h (jornada 7) com a la trobada del dilluns 21 d’octubre davant de la UD Las Palmas a les 21:00h (jornada 10) el Club va a reforçar i visibilitzar la importància d’alçar-se davant de l’assetjament escolar o bullying.

Els suports digitals i físics al camp i els canals de comunicació del Club seran l’altaveu i l’acció més especial la portaran a terme, al València CF – UD Las Palmas, els escort kids que saltaran al verd de la mà dels jugadors dels dos conjunts amb una equipació amb el missatge de la campanya: ‘Un equip no deixa ningú sol’.

Aquest missatge fa una crida als valors essencials del futbol: l’esperit de l’esport col·lectiu, la unió, la força del conjunt o l’esportivitat; i apel·la als nens perquè no siguin simples observadors passius davant l’assetjament, sinó que s’uneixin i enfrontin el problema demostrant que el poder de l’equip pot reduir els casos d’assetjament recolzant les víctimes.

Precisament, amb aquesta filosofia va néixer el 2 de maig de 2023 (Dia contra l’assetjament escolar) la campanya del València CF ‘STOP Bullying · Tots a una veu’, que implicava la recerca de capitans contra l’assetjament escolar a 910 col·legis de la Comunitat Valenciana, premiant el centre amb el projecte més valent dins del moviment #StopBullying en l’àmbit educatiu.

Informació i Foto: Valencia CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint