El València CF posarà autobusos gratuïts als seus aficionats per animar l’equip al desplaçament davant el Real Betis
En agraïment als aficionats pel seu suport durant tota la temporada, el València CF tornarà a assumir el cost dels autobusos a Sevilla perquè el valencianisme pugui animar l’equip en l’importantíssim partit que disputarà l’equip a l’Estadi Benito Villamarín diumenge que ve 4 de juny a 21.00 hores.
El Real Betis ha cedit un total de 575 entrades de públic visitant a un preu de 25 euros per al partit de la Jornada 38 de LaLiga i el valencianisme disposarà de les corresponents places d’autobús gratuïtes, que podràs reservar al moment de la compra de la teva entrada.
A partir d’aquest 29 de maig fes-te amb la teva entrada i reserva la teva plaça d’autobús de manera gratuïta*! A Sevilla també juga Mestalla.
*Recordeu que l’entrada i la reserva de la plaça d’autobús són personals i intransferibles.
TERMINIS DE COMPRA
-Soci VCF: des del dilluns 29 de maig a les 16.00 hores fins al dimarts 30 fins a les 23.59 o fins a esgotar existències.
-Públic General: des de dimecres 31 de maig a les 00:00 hores fins a les 23:59 o fins a esgotar existències.
Rebràs les entrades abans del divendres 2 de juny al correu electrònic que indiquis en el procés de compra.
INFORMACIÓ ADDICIONAL
– El València CF es farà càrrec del cost d’autobusos (viatge d’anada i tornada) i assegurances individuals de viatge fins a esgotar entrades.
– Cada persona podrà comprar un màxim de dues entrades. Les entrades són personals i intransferibles. Introduïu les dades de la persona que acudirà al partit. A la porta d’accés a l’estadi heu de presentar l’entrada i el vostre DNI, i el nom de la persona ha de coincidir en ambdós documents.
– Només podràs reservar la teva plaça d´autobús si compres l´entrada de públic visitant a través del València CF. No es poden sol·licitar places d’autobús per a entrades adquirides a l’Estadi Benito Villamarín o per a aficionats sense entrada.
– El desplaçament des de València a Sevilla es durà a terme el diumenge 4 de juny. Els autobusos sortiran des del Camp de Mestalla (Avinguda d’Aragó) a les 6.00 i arribaran a Sevilla a primera hora de la tarda.
-A la tornada, els autobusos en direcció a València sortiran només finalitzar el matx.
-Per seguretat i pel fet que cada persona està assegurada individualment en aquest viatge, tot aquell que no disposi d’una reserva d’autobús al seu nom no podrà viatjar. Hauràs de presentar el teu DNI i la teva entrada havent de coincidir el nom ambdós documents (entrada + autobús) per viatjar a l’autobús. No es faran canvis de nom ni devolució de les entrades.
– Reservant la teva plaça d´autobús et compromets a utilitzar-la. En cas contrari, en futurs desplaçaments el Club podrà no acceptar la sol·licitud de reserva. Si per qualsevol motiu no poguessis acudir finalment preguem se’ns comuniqui abans del 31/05/23 a les 12:00 hores.
– Si aneu amb un acompanyant i voleu anar junts a l’autobús haureu d’indicar-ho en el moment de la reserva. Si el vostre acompanyant no ha comprat l’entrada en el mateix procés de compra que tu, posa’t en contacte amb Àrea Afició (contact.valenciacf.com) abans del 31/05/23 a les 12:00 hores.
– Després de la compra, rebràs un correu electrònic amb tots els detalls del viatge.
– Els menors d’edat no podran viatjar a l’autobús sense l’acompanyament d’un major: pare, mare o tutor legal. No n’hi haurà prou amb lliurar l’autorització d’un major d’edat.
-No es permet l’entrada de bombos o qualsevol tipus de megafonia a la grada visitant de l’Estadi Benito Villamarín.
-Si acudeixes a l’estadi amb la pancarta, aquesta haurà de ser sempre d’una mida inferior a 3x2m.
Informació i Foto: Valencia CF