Esports

El València CF només pensa a sumar de tres davant el Betis en la seva lluita per la Champions

El Benito Villamarín pot passar a la història del València CF el proper 25 de maig, dia en què lluitarà per conquerir el títol de Copa, però abans que arribi aquesta cita carregada d’il·lusió, l’equip es presenta aquest diumenge a l’estadi del real Betis a la recerca de tres punts importantíssims en Laliga (20:45 hores).

A tres punts del quart lloc que permet disputar la pròxima edició de la Lliga de Campions, plaça actualment en mans del Sevilla FC que aquest diumenge s’enfronta al Getafe CF, l’equip dirigit per Marcelino està conscienciat de la necessitat de sumar de tres en tres a aquest final de curs, però sense dedicar temps a fer comptes basats en hipòtesis i posant tota la seva atenció en el següent partit: Reial Betis.

No serà una batalla exempta de dificultats, el conjunt verd-encara aspira a classificar-se per l’Europa League, necessita la victòria com el València CF, que en el curs actual ja va ser capaç d’eliminar-de la Copa del Rei. Cheryshev i Gameiro van anotar els gols en el duel de Villamarín (2-2) després del festival golejador de la temporada anterior (3-6), resultats que reforcen la confiança de l’equip, però també sent conscients que la batalla d’aquest diumenge comença de zero.

Marcel·lí recupera a Rodrigo Moreno, però no podrà comptar amb els lesionat Kondogbia, Piccini, Jaume, a més de Kang In, que ha viatjat per iniciar la concentració amb la selecció de Corea Sub’20 per preparar el Mundial de la categoria.

Informació i Foto: ValenciaCF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint