Esports

El València CF intensificarà les seues accions i continguts de VCF WORLD – ZERO DISCRIMINATION amb motiu del Dia de la Zero Discriminació

Amb motiu del proper 1 de març, Dia de la Zero Discriminació, el València CF i la Fundació VCF intensificaran al llarg de les properes setmanes les accions i continguts socials amb l’objectiu de seguir generant consciència i posar en relleu la necessitat de fer front , com a societat, a qualsevol mena d’abús i discriminació.

El ValenciaCF ha engegat a inicis d’aquesta temporada VCF WORLD – ZERO DISCRIMINATION, un nou projecte de caràcter 100% social que aglutina totes les iniciatives dutes a terme amb aquest propòsit i que respon a la vocació vertebradora i solidària per contribuir de manera positiva a millorar-la societat que ha acompanyat el Club des de la seva fundació el 1919.

Sota aquest lema el ValenciaCF ha dut a terme l’elaboració d’un decàleg contra la discriminació que recull valors aplicables tant a l’interior del Camp de Mestalla com fora de l’estadi, així com un taller contra el racisme per als jugadors de l’Acadèmia VCF al que va participar Diakhaby i nombroses accions de transmissió de valors, suport a col·lectius desafavorits i reinserció social.

El València CF i la Fundació VCF treballen a favor dels col·lectius més vulnerables i reivindiquen amb fets el seu ferm posicionament en contra de qualsevol forma de discriminació com el racisme, el bullying o l’homofòbia, entre d’altres.

Gaudeix del vídeo recopilatori amb algunes de les accions més destacades dutes a terme sota el lema VCF WORLD – ZERO DISCRIMINATION!

Informació i Foto: Valencia CF

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint