Esports

El València CF i Octopus Energy inauguren la planta solar de la Ciutat Esportiva de Paterna

el València CF i Octopus Energy han fet un pas ferm cap a un futur més sostenible amb la inauguració del sistema d’autoconsum solar a la Ciutat Esportiva de Paterna. El projecte, realitzat per la companyia energètica durant el mes de juny, és la primera fita de la seva recent Partnership de Sostenibilitat.

La instal·lació de 328 panells, ubicats estratègicament a les cobertes del gimnàs, vestuaris i zona de manteniment, permet al centre d’entrenament i desenvolupament de talent del Club funcionar amb més d’un 30% d’energia solar. Aquesta és la primera gran fita de l’aliança amb què el València CF, de la mà d’Octopus Energy, accelera el procés de transició energètica.

Amb una producció anual de més de 260.000 kWh, la Ciutat Esportiva esdevé el centre de l’estratègia de sostenibilitat del València CF. A més, el compromís amb la descarbonització es reforça amb l’electricitat 100% renovable que Octopus Energy subministrarà en els moments en què cal connectar-se a la xarxa.

Durant la inauguració, les dues entitats han anunciat que milloraran la Ciutat Esportiva integrant solucions elèctriques desenvolupades per Octopus Energy i dissenyades per fomentar el consum d’energia verda entre els milers de persones que utilitzen les instal·lacions. A més, crearan la Casa de l’Energia, un espai on els visitants podran submergir-se en les diferents energies renovables de forma interactiva, i veure en directe les entranyes de la instal·lació solar.

“Estem ja treballant en nous projectes de sostenibilitat a la Ciutat Esportiva amb què promoure la transferència de coneixement sobre l’univers energètic verd, la mobilitat sostenible i altres iniciatives amb què apropar les energies renovables a les persones”, explica Roberto Giner, CEO d’Octopus Energy. “La confiança que demostra el València CF amb aquesta aliança és una mostra més del nostre compromís de fer que les energies netes siguin un bé accessible i assequible per a les famílies”, afegeix.

“Estem encantats amb aquesta col·laboració que permet al València CF avançar en la sostenibilitat. Gràcies a aquesta instal·lació de 850 metres quadrats de plaques solars muntades sobre una superfície de 1.800 m2, s’estalviarà un 34% de consum energètic. També ens permetrà reduir fins a 235 tones d’emissions de CO2 comparades amb la generació elèctrica provinent de gas”, explica Christian Schneider, director d’Operacions i Infraestructures del València CF.

“Així mateix, s’han instal·lat quatre punts de recàrrega per a vehicles elèctrics a l’interior de la Ciutat Esportiva i estem treballant conjuntament amb Octopus Energy per muntar dos punts addicionals pels nostres aficionats”, afegeix el responsable d’Operacions i Infraestructures del València CF.

Informació i Foto: Valencia CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint