Esports

El València CF ha arribat a un acord per a la renovació de Diego López fins al 30 de juny del 2026

El València CF ha arribat a un acord per a la renovació de Diego López fins al 30 de juny del 2026, més una temporada opcional.

El jove atacant (Turón, Astúries, 13/05/02), que va debutar el mes d’agost de l’any passat al partit de LaLiga contra l’Atlètic de Madrid, ha començat a consolidar-se al primer equip amb un protagonisme creixent i una contribució que va ser decisiva a la recta final de la temporada passada.

Després de la seva arribada el 2021 a l’Acadèmia VCF, Diego López va començar a aprofitar les seves oportunitats amb el primer equip, anotant tres gols contra el Reial Madrid, el RCD Espanyol i el Real Betis, i una assistència en la victòria contra el RC Celta. Aquesta temporada ha començat sent titular en la victòria del València CF a la primera jornada de LaLiga contra el Sevilla FC.

Informació i Foto: Valencia CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint