El Valencia CF brinda per un 2021 ple de felicitat, salut i bons desitjos
Es tanca un 2020 complicat per a tothom, en què la pandèmia ens ha obligat a estar distanciats, sense que els aficionats puguin gaudir de Mestalla. Per això és important que el Sentiment ens una més que mai. Amb aquest objectiu brinda el Valencia CF aquest Nadal.
El president Anil Murthy, l’entrenador Javi Gràcia i els capitans José Luis Gayà, Jaume Domènech, Carles Soler i Gabriel Paulista van brindar amb cava Vicente Gandia i elegantment vestits amb Hackett per un València CF unit i un 2021 ple de felicitat, salut i bons desitjos , en el qual anem tots a una.
“En un any tan complicat per a tots i en aquestes dates tan especials, la família valencianista ha d’estar més unida que mai per poder seguir gaudint tots junts d’uns moments que han de ser únics i que ens omplin de felicitat. Molta salut, Bon Nadal i pròsper Any Nou. AMUNT VALÈNCIA! “.
Informació i Foto: Valencia CF