El Valencia Basket posa la venda els 4 partidassos de finals d’octubre a la Fonteta
València Basket obri, des de les 18h de hui dijous a la venda d’entrades dels partits oficials que es disputaran a la Fonteta a la fi d’aquest mes. Fins a 4 són els partits les entrades dels quals ja estan disponibles en la web oficial de València Basket a través del següent link: https://valenciabasket.koobin.com/. Obrirem el foc el dia 26 d’octubre amb l’esperat debut en la EuroLeague Women davant la Virtus, seguirem amb el duel de la Turkish Airlines EuroLeague davant ALBA Berlín, i seguirem amb un apassionant cap de setmana amb duels domèstics davant Kutxabank Araski i FC Barcelona que ja pots reservar en el teu calendari.
Així mateix, queden establits els dies en què podran assignar-se els seients per a aquests dos partits femenins, aquest serà l’horari d’assignació:
- Dilluns 17, 18h, inici de l’assignació del partit davant Virtus Segafredo Bolonya.
- Dimarts 18, 18h, inici de l’assignació del partit davant Kutxabank Araski
Recordem que l’assignació de seient es realitza en sectors diferents dels que eixiran hui a la venda, i que quan arribe el partit, serà imprescindible la presentació de l’abonament a la porta. Quan complete el procés d’assignació, li arribarà un correu amb el PDF del seu seient per al partit.
Partits a la venda:
| Octubre | Dimecres 26 | 20:00 | EuroLeague Women
Jornada 1 |
Valencia Basket – Virtus Segafredo Bologna |
| Octubre | Dijous 27 | 20:30 | Euroliga
Jornada 5 |
Valencia Basket – ALBA Berlin |
| Octubre | Dissabte 29 | 19:15 | Liga Femenina Endesa
Jornada 5 |
Valencia Basket –Kutxabank Araski |
| Octubre | Diumenge 30 | 18:30 | Liga Endesa
Jornada 4 |
Valencia Basket – FC Barcelona |
Preus equip masculí
| Grada | ALBA Berlin | FC Barcelona |
| Fons | 30 euros | 40 euros |
| Grada Lateral | 30 euros | 40 euros |
| Cistella | 35 euros | 50 euros |
| Preferent | 40 euros | 50 euros |
| Tribuna Corba | 40 euros | 60 euros |
| Tribuna Lateral | 60 euros | 70 euros |
| Tribuna Central | 70 euros | 80 euros |
| VIP | 180 euros | 250 euros |
Preus equip femení
| Grada | Virtus i Araski |
| Anell superior | 10 euros |
| Anell inferior | 15 euros |
Venda online
Les entrades poden adquirir-se de forma exclusivament en línia, a través de la web www.valenciabasket.com en el següent enllaç: https://valenciabasket.koobin.com/ En el procés de compra en línia, l’aficionat haurà de completar la declaració responsable per a completar la compra.
Si no vindràs, allibera el teu seient
Es recorda a tots els aficionats posseïdors d’abonament global que no vagen a acudir a un partit de l’equip masculí, que poden alliberar el seu seient a través del següent link fins a 24 hores abans del partit. En cas que la localitat s’embena, pots acumular un 20% del preu de l’entrada que es transformarà en descompte per al teu abonament de la temporada 23/24.
Cal recordar que la màscara ja no és obligatòria, i ha passat a ser voluntària amb les últimes restriccions de les autoritats sanitàries. D’altra banda el Passaport COVID no serà necessari per a accedir, i el Club reforçarà els serveis de neteja i desinfecció.
Servei d’informació a l’aficionat: WHATSAPP TARONJA
Tots els aficionats que no ho hagen fet encara, podran subscriure’s al servei de comunicació del Club: el Whatsapp Taronja. Rebran gratuïtament informació dels pròxims partits, fitxatges i novetats que es produïsquen al València Basket.
Per a donar-se d’alta en el servei, han de memoritzar en l’agenda del seu mòbil el telèfon 615.151.102 i enviar un missatge de Whatsapp indicant que desitgen rebre informació. Poden sol·licitar aquest servei els abonats i aficionats que ho desitgen.
Informació i Foto: Valencia Basket