El Tramnochador i El Mussol de les Marines oferiran el seu últim servei nocturn aquest cap de setmana
Des del 5 de juliol, ambdós serveis de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) faciliten la mobilitat dels seus usuaris amb els preus habituals dels seus diferents títols de transport.
Amb tots dos serveis, FGV facilita l’accés a les principals àrees d’oci i diversió d’Alacant, i a altres zones i municipis on la gent sol acudir a les nits d’estiu. TRAM d’Alacant arriba així a milers de ciutadans, sobretot joves, que es desplacen durant la matinada, sense necessitat d’utilitzar un vehicle propi.
El Tramnochador ofereix servei durant tota la nit entre Estels i les localitats de Benidorm (L1); Sant Vicent del Raspeig (L2); Campello (L3); i platja de Sant Joan (L4) amb parada a les diferents estacions i baixadors d’aquests trajectes.
Per la seva banda, El Mussol de les Marines, uneix Benidorm i Dénia els divendres i dissabte de l’estiu, amb la particularitat que el servei ferroviari es realitza entre Benidorm i Calp, des d’on continua el recorregut amb autobús fins al final del viatge, Dénia , a causa de les obres de condicionament que s’estan desenvolupant a la Línia 9 del TRAM d’Alacant.
Les freqüències dels trens i tramvies depenen de les diferents línies i de les franges horàries, per la qual cosa s’aconsella als clients que s’informin a la pàgina web (TRAM) i al telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client (900 72 04 72).