El Tour Centenari Groguet arriba al municipi d’Almassora
Almassora és la següent parada del Tour Centenari Groguet. El Vila-real porta la Copa Endavant 3×3, que congregarà aquest dissabte a la localitat veïna 44 equips i un total de 150 jugadors de dues categories: Blau (nascuts el 2014, 2015 i 2016) i Groc (nascuts el 2011, 2012 i 2013). Aquest torneig emocionant tindrà lloc a la Plaça Pere Cornell, al costat de l’Ajuntament d’Almassora i hi serà present l’alcaldessa de la localitat, Mercedes Galí.
Els partits començaran a partir de les 10:30 hores amb la disputa de la fase de grups. A aquesta mateixa hora començaran també les diferents activitats de la Fan Zone: xutòmetre, carpa esport, pista americana, futbolí humà, correpassadissos i un lloc de tatuatges. Molta diversió per als aficionats de totes les edats.
Des de ben aviat, els joves talents d’Almassora gaudiran del futbol fins a les 17.15 hores, moment en què arrencaran les finals de la Copa Endavant 3×3 i el posterior lliurament de premis als campions i campiones.
Moltes sorpreses: Marcos Senna, Groguet i… l’Europa League!
En aquesta gran festa en honor al centenari del Vila-real estarà present la llegenda i actual ambaixador del club, Marcos Senna, així com Groguet, la mascota oficial del club. Per si no n’hi hagués prou, els aficionats podran adquirir productes del Submarí gràcies a una zona on estarà instal·lada una representació de la botiga oficial.
Per arrodonir la jornada, el títol de la UEFA Europa League que va guanyar el Vila-real el 2021 visitarà Almassora i allà, els aficionats groguets podran fotografiar-se amb la preada copa europea de forma totalment lliure i gratuïta.
Informació i Foto: Villarreal CF