Esports

El tenista Roberto Bautista ha renovat un any més la seua vinculació amb Endavant Esports

Roberto Bautista ha renovat un any més la seva vinculació amb Endavant Esports, el programa de mecenatge esportiu que s’enquadra dins del projecte Endavant i que inclou un total de 31 clubs, 18 esportistes i 3 competicions de la província de Castelló.

«Estar lligat a un club com el Vila-real és un privilegi per a mi i, el proper any 2023, espero que tant el club com jo aconseguim molts èxits», ha afirmat Bautista després de prolongar la seva vinculació al projecte Endavant.

Endavant Esports, impuls i creixement per a l’esport provincial

La iniciativa, que va començar el 2004 amb el suport al medallista olímpic Pablo Herrera, compta actualment amb un abast de prop de 7.000 esportistes provincials de totes les edats i categories, que es beneficien d’aquest projecte de mecenatge esportiu.

L’esperit d’Endavant Esports és contribuir a l’impuls i el creixement de l’esport a la província de Castelló, com a part del compromís social que adquireix el club amb el seu entorn, tractant de tornar-li a la societat i la província el suport que rep. El projecte consisteix en un suport econòmic i esportiu, ja que el club, a més de dotar de prestacions econòmiques els integrants del projecte, també posa a disposició els seus serveis mèdics, l’ús de les instal·lacions i tots els mitjans que estan al seu abast per fomentar el desenvolupament dels esportistes vinculats al programa.

 

 

Informació i Foto: Villarreal CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint