Esports

El Tau Castelló vol tancar la primera volta amb victoria

Demà divendres a partir de les 21h en horari unificat el TAU Castelló jugarà el seu últim partit de la primera volta davant el B the Travel Brand Mallorca Palma, un dels clars candidats a l’ascens aquest curs basquetbolístic. Un projecte i un club molt conegut pels de la Plana com ressaltava Ten, “Palma són vells coneguts i amics. Ha crescut moltíssim i sempre ha estat un club dels que ha estat a dalt. Aquest any li han donat un impuls gran, un salt important en la professionalització de el club “.

Els mallorquins han configurat una plantilla amb el clar objectiu d’ascendir a la Lliga Endesa, una plantilla amb 13 jugadors, cosa que mai hem vist en Leb Or però Toni Ten és optimista i creu en les possibilitats dels taulellers per portar-se la victòria a Castelló , “penso que podem competirles però hem de fer un partit completíssim. Un equip amb un potencial i qualitat tremenda però si som capaços de jugar a nivell alt durant 40 minuts podem guanyar com ho vam fer l’any passat “.

L’ansietat per la necessitat de la victòria de l’equip balear és una de les bases que poden beneficiar el TAU Castelló matí i és que en joc hi ha una plaça per disputar la Copa Princesa, que es quedaria en possessió de l’B the Travel Brand Mallorca Palma si el Guipuzkoa perd el seu enfrontament contra el Càceres en pista dels bascos i per descomptat els mallorquins guanyen els castellonencs. “Ells necessiten la victòria i que Guipuzkoa perdi per entrar en copa i aquesta és l’esquerda on podem agafar-nos emocionalment a el partit”, confessava Tingues que alhora donava la clau de el joc de l’TAU Castelló per poder guanyar el difícil partit de demà, ” necessitem millorar la faceta defensiva, la concentració i intensitat per no cometre errors. Podem guanyar si tots els jugadors juguen de deu i per descomptat hem de ser més consistents “.

El TAU Castelló viatjarà sense Edu Gatell, que ha estat visitat avui pels serveis mèdics del Villarreal C.F. per veure l’evolució de la lesió muscular, la qual mantindrà fins i tot tres setmanes de baixa a el pivot català que podria estar ja disponible en el partit contra Almansa al Ciutat de Castelló.

Informació i Foto: Tau Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint