Esports

El Tau Castelló visita hui diumenge 11 de desembre a l’historic Movistar Estudiantes

Hui diumenge 11 de desembre el TAU Castelló viatja a la capital d’Espanya amb el propòsit de batre per primer cop l’històric Movistar Estudiantes. Tasca complicada ja que els madrilenys només han perdut tres partits aquesta temporada, un al Wizink contra el Morabanc Andorra.

Partit que serà especial per a Juan A. Orenga que, ja recuperat estarà una altra vegada dirigint a les rajoles on va ser casa seva durant 11 anys, “és especial per a mi perquè durant 11 anys va ser casa meva, vuit anys com a jugador, un com entrenador del primer equip i dos com a entrenador de planter. A més, tots els meus fills hi han jugat i el petit Pablo encara està jugant a l’equip d’EBA” confessava l’entrenador castellonenc.

Tot i que li va tocar veure amb molts nervis la victòria davant el Força Lleida pel televisor des de casa, Orenga ha elogiat l’equip i la feina que estan fent, “ho vaig passar molt malament veient el partit des de casa però vam jugar un gran partit i els jugadors van seguir el pla a la perfecció. A més, Fede va fer una gran feina”. Un treball que espera segueixi tenint la continuïtat a Madrid demà diumenge tot i que es trobaran amb un dels millors equips d’aquesta competida lliga LEB Or.

Un equip el madrileny amb molt potencial a la pista sobretot en el joc interior, “és l’equip on gairebé tot el joc passa per l’interior ja que Larsen no només és el màxim anotador de l’equip sinó que pel passen moltes pilotes” afirmava Orenga que a més ressaltava el fons d’armari de l’Estudiantes que el fan tenir sempre un gran equip per competir cada cap de setmana encara que pugui tenir alguna lesió.

La clau del TAU Castelló passarà per seguir amb la consistència dels últims partits i l’aportació de tots els jugadors en atac, “és veritat que ja estem veient el Nesbitt que toca des doncs de la lesió i Edu també i cada vegada millor. Però és molt important que la resta de jugadors segueixin aportant com ho han fet aquests darrers partits Faner, Menno o Xavi Rey” explicava Orenga molt content amb l’evolució d’un equip que segueix creixent setmana a setmana.

L’equip viatja a Madrid per enfrontar-se a l’equip estudiantil a les 18.30 h. Partit que podrà ser seguit per Televisió de Castelló i per la lliga SportsTV.

Informació i Foto: Tau Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint