El TAU Castelló s’ha fet amb els serveis del pivot holandès Joey Van Zegeren
Toni Ten descrivia així al seu nou pupil, «Joey és un jugador que destaca sobretot per la seva presència física. És un finalitzador de gran nivell i molt bo en bloqueig directe. Té defensa, rebot, i intimidació el que ens permetrà ser molt més complets defensivament «.
A més Van Zegeren és un pivot fort sota el cèrcol i és una de les característiques que el cos tècnic castellonenc estava buscant.
«Estem molt contents, Joey ve de fer una gran temporada, i estem segurs que sumarà la seva ambició individual a l’interès grupal de l’equip», confessava Tingues que reconeixia tenir una molt bona parella de «cincs», amb uns punts forts que encaixen molt bé amb l’estil de joc al qual vol arribar amb l’equip.
D’aquesta manera seeis són les peces amb les que compta Tingues tancant les dues posicions que eren prioritàries per al TAU Castelló, els bases i els centers.