Esports

El Tau Castelló rep hui en el Ciutat de Castelló al Manresa

Per primera vegada en la història el TAU Castelló s’enfrontarà al ICL Manresa al Ciutat de Castelló, equip històric que va ser campió de l’ACB en l’any 1998 guanyant per aquell temps a l’equip basc TAU Ceràmica. Ara vint anys després el Manresa trepitjarà el Ciutat per enfrontar-se també a un TAU, però aquesta vegada el TAU d’aquí al TAU Castelló. Ja es van enfrontar els dos equips a la primera volta on tan sols va durar un quart el partit com ens recordava Toni Ten “en el primer partit vam jugar molt malament, vam aguantar el primer quart però després ens van passar per sobre”. Per aquesta raó i perquè Manresa potser no estigui ara en el seu millor moment amb dues derrotes consecutives, els jugadors castellonencs tenen una motivació extra per afrontar aquest partit i així ho afirmava Ten “volem rescabalar de la derrota de la primera volta i potser ara ells en les últimes derrotes han deixat veure punts febles que nosaltres hem d’aprofitar. Però si volem guanyar nosaltres hem de fer un partit de 10 i ells que no ho facin. Si els dos fem un partit de 10 la victòria caurà del seu costat perquè són superiors. ”

I és que l’ICL Manresa està dissenyat i planificat per recuperar la màxima categoria, l’ACB en què ha ostentat un lloc tants anys. I si als ja reconeguts Lluís Costa, Álvaro Muñoz, Gabriel Lundberg, i Jordi Trias li sumem l’últim fitxatge Nacho Martín amb les últimes set temporades a l’ACB a l’esquena, ja que a ningú li cap el dubte que l’objectiu de l’equip català és guanyar la lliga i ascendir una altra vegada a ACB.

Però això no va a acovardir el TAU Castelló que no perd al Ciutat des del 27 d’octubre quan va caure davant del Levitec Osca, i que s’ha fet fort a casa amb sis victòries seguides. Per demà Tingues comptarà amb el mateix equip que es va enfrontar al Xocolates Trapa Palència ja que el congolès Charles Nkaloulou encara no s’ha recuperat del seu esquinç de turmell. També comptarà amb els del planter ja habituals Pedro López i Joel Sabaté, en un `partit que serà una autèntica festa del bàsquet.

Demà partit DKV

Avui serà també un dia especial no només per la visita del Manresa sinó perquè a més el partit serà patrocinat per DKV salut. Amb motiu del patrocini es realitzaran diferents activitats i concursos entre el públic abans i durant el partit així com sortejos de regals

 

 

 

Informació i Foto: Tau Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint