El Tau Castelló rebrà hui dimecres 7 de desembre al ICG Força Lleida
Avui dimecres 7 de desembre en horari habitual de joc, el TAU Castelló rep un dels equips més en forma de la lliga. El que va ser semifinalista de la final four la temporada passada, l’ICG Força Lleida, visita el Ciutat com a tercer classificat de la lliga amb 7 victòries i tan sols 2 derrotes.
Per contra, les rajoles arriben amb 3 victòries i 6 derrotes, però amb molta energia i anímicament fortes després de la important victòria aconseguida dissabte passat a Azpeitia. “Victòria necessària i confortant després de la feina que estem fent aquestes darreres setmanes i que no s’acabava d’arrodonir” afirmava Juan Antonio Orenga.
Els taulells reben demà l’equip que té el millor jugador de la lliga en aquests moments i que a més és el màxim anotador també de la LEB Or. L’ala pivot veneçolà Michel Carrera està sent el malson de tots els entrenadors i també del castellonenc que ho descrivia com “un jugador molt intens tant en defensa com en atac”. Però els lleidatans estan demostrant ser un equip difícil que Orenga descrivia com “un equip molt vertical i els seus jugadors exteriors són molt agressius i tots els jugadors són molt versàtils”.
La fórmula per a Orenga és “seguir centrant-nos en nosaltres mateixos, ser consistents en defensa com els darrers partits i moure bé la pilota en atac i que tots els jugadors aportin”, com ja va passar el darrer partit on van aparèixer jugadors com Faner, Hook o Dijkstra que no havien aportat gaire en atac fins ara, i que van ser els millors amb 22 de valoració cadascun.
Partit molt difícil el d’avui alhora que segur bonic i serà molt important com sempre el suport de l’afició que acudeixi al Ciutat. El partit, a més, es podrà seguir per la Lliga SportsTV i per Televisió de Castelló.
Informació i Foto: Tau Castelló