El Tau Castelló ha ha tancat el fitxatge del pivot Njegos Sikiras
Després de les lesions de Jorge Bilbao i Kai Edwards, el TAU Castelló ja ha tancat el fitxatge d’un nou pivot per reforçar la pintura taulellera.
L’elegit ha estat el pivot bosnià Njegos Sikiras, de 22 anys i 2,02 d’alçada, jugador de planter de Fuenlabrada que l’any passat va jugar la primera part de temporada al Fuenlabrada a l’ACB i la part final de temporada va ser cedit pel equip madrileny al Melilla a LEB Or.
Els castellonencs han apostat per un altre jugador amb futur que la temporada passada va anotar 7 punts i va agafar 5.5 rebots per partit als 27 partits que va jugar. Sens dubte és bon reforç per als de Ten que aportarà força i duresa sota els cèrcols.
Sikiras arribarà aquesta nit a l’aeroport d’Alacant on ja coneixerà els companys que el recolliran amb l’autobús de l’equip a la tornada de Melilla.
Informació i Foto: Tau Castelló