Esports

El TAU Castelló estrena campanya amb un centenar de renovacions

Avui s’ha donat el tret de sortida a la campanya d’abonats del TAU Castelló per a la propera temporada amb el lema 25 anys, un mateix somni. I és que l’equip tauleller celebrarà aquesta temporada el seu 25 aniversari des d’aquell estiu del 1994 on uns quants entrenadors van formar el Club Amics del Bàsquet. Així doncs amb la il·lusió posada en una nova temporada i el somni de seguir estant al capdamunt del bàsquet espanyol el TAU Castelló comença avui un nou projecte on l’afició i la massa social és una de les prioritats.

Molts han estat els aficionats que des de les 17h que s’obrien les oficines han passat pel Ciutat de Castelló ha renovar el seu abonament amb la possibilitat de fer-se també soci del club. Figura que contempla la participació en les assemblees del club amb veu i vot.

Els preus són molt assequibles i estaran entre 30 euros el més barat i 130 euros el més car, havent descomptes especials per als jugadors i familiars del club, pensionistes, discapacitats i membres UJI. Un any més els abonats del Vila-real CF, tindran el seu abonament de general gratuït i el numerat a un preu reduït de 30 euros.

El termini per poder renovar el seient numerat serà fins al proper 5 de juliol a les oficines del club al Ciutat de Castelló de 17h a 20: 30h.

A més del carnet del TAU Castelló també es poden realitzar les renovacions dels abonaments del Vila-real CF.

Informació i Foto: Tau Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint