El Tau Castelló col.laborarà amb la campanya contra la violencia de gènere
Informació i Foto: Tau Castelló
Aquest matí a la sala d’actes de l’Edifici la Pau, la Subdelegació de Govern ha presentat la campanya contra la violència de gènere amb motiu del Dia Internacional contra la Violència en la Dona, en què el TAU Castelló col·laborarà el proper divendres en el seu partit contra el Leyma Corunya, amb un minut de silenci en memòria de totes les víctimes.
A més el club farà la difusió necessària de la campanya a la seva web i xarxes socials. Tal com deia en la roda de premsa El subdelegat del Govern a Castelló, David Barelles, “les víctimes de violència masclista han de saber que hi ha una sortida per a la seva insuportable situació personal; una solució que ha de venir de la mà d’una resposta de tota la societat, que ha d’implicar-, sense mirar cap a un altre costat. Perquè això pot ajudar a salvar fins i tot la vida de les víctimes, o les dels seus fills, després de casos tan lamentables com els que recentment s’han viscut “.
A més el president del TAU Castelló, Luis García, afirmava “aquesta xacra hem de combatre-entre tots. I aquesta campanya té sentit encara que només hagués hagut una víctima. Pel que encara estem més conscienciats. Des del club sempre recolzarem campanyes d’aquest tipus. “