Política

El SIAC mantindrà el servei Divendres Sant i Dilluns de Pasqua per l’alerta sanitària

El Servei d’Informació i Atenció Ciutadana (SIAC) de l’Ajuntament d’Almassora obrirà aquest Divendres Sant i el Dilluns de Pasqua en horari de 9 a 13 hores per a assumir gestions de l’emergència derivada de la crisi sanitària.

La tramitació d’ajudes o el lliurament de la signatura digital són alguns dels tràmits més freqüents entre la ciutadania, per la qual cosa el departament ha habilitat aquests serveis mínims per a donar cobertura a la totalitat de la població malgrat ser festiu en la població.

El consistori recomana telefonar al 964560001 abans de personar-se en les instal·lacions per a evitar desplaçaments durant l’alerta sanitària. D’igual forma, els Serveis Socials funcionaran en horari de 8 a 19 hores en el telèfon 964550090

 

Informació i Foto: Ajuntament d’Almassora

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint